Affinity Photo pentru Windows – Cuvânt înainte de testarea propriu-zisă

În sfârșit, a apărut și pentru Windows, chiar dacă este momentan la stadiul de Beta. Sunt atât de încântat, încât nici nu știu de unde să încep. Eu unul sunt un împătimit Adobe. Nu mi-am putut permite decât Adobe Lightroom și Adobe Photoshop Elements. La Elements, datorită extensiilor gratuite sau mai puțin gratuite, îți poți face treaba de fotograf, fără a fi nevoie de fratele mai mare. De când Adobe a trecut însă la Cloud, m-am dezamăgit. În așa măsură încât am început să caut variante. Din păcate, nu am găsit un înlocuitor „adevărat”. Până la Affinity Photo.

untitled-2

După cum se poate observa, interfața pare familiară pentru cei obișnuiți cu Photoshop. Pe lângă facilitățile oferite (printre care HDR, focus stacking, procesare în grup, lumină spot ca în imaginea de mai sus și multe altele), cel mai atractiv aspect: prețul și faptul că acesta acoperă viitoarele update-uri!

Am descărcat varianta beta, dar lucrând în această oră târzie din noapte de pe o tabletă PC cu Windows 10 pe 32 bit nu am cum să instalez programul, acesta necesitând 64 bit. Acesta este și motivul pentru care nu pot oferi informații mai detaliate despre program.

La prima vedere, ce mi-a plăcut: modul de lucru cu imagini, indiferent de format: nedestructiv. Simplu ca bună ziua, mai simplu chiar decât photoshop. Un concept mai direct, foarte interesant.

Pentru cine dorește să încerce programul, îl poate descărca aici.

Voi reveni în câteva zile cu mai multe informații.

curves-1

Lasă un răspuns

